Thursday, December 25, 2008

hohoho! Craciun happy :P!

tre sa recunosc ca de mult nu m-am mai distrat ca asta-seara! Not that you care but still...it was "da shit"!!!
Dupa vizita in "groapa" Wings, am mers la biliard, bineinteles cu Deea , Nory , Raul si Alex..nicio treaba!!!Acolo, am intalnit-o pe o ludaaaaaaaaaa (Roxi, love you 2), si mama ce am mai ras :)))))
Mbine, nu se uita juma de "birt" la noi, da de unde...Si vai de capu` lu "ala" care statea cu noi la masa..Mvai cate palme si`o dat =)) Sigur a plecat cu dureri de cap...De fapt a ramas acolo, am plecat eu inainte =)), dar i-am lasat cu sechele...
Ce conteaza ca e Christmas night, si asa moshu ala de "Moshu" a venit mai repede, so fuck that shit!!!! :D 
Cu colinda n-am mai mers, da banii tot i-am luat =))...ce sa mai...rock on Christmas!!!!

No comments: