Wednesday, July 15, 2009

Nah sara bună....

Pe cum citeam eu blogul lui Miştotică al nostru...(http://mistotica.wordpress.com/) şi râdeam cu lacrimi la ce îi poate debita creieraşul neodihnit (sau aşa susţine el), mi-am dat seama totuşi ce înseamnă (cât de cât) - pentru el - o zi din viaţa lui, dar care pentru noi pare atât de amuzantă (cel puţin pentru mine), dar nah...În fine...
Bă frate..eu l-am cunoscut pe al nostru Muciulică pe forum-ul Radioului 21 (reclamă pe faţă, "ai nău"), şi se dădea el mare grandoman pe acolo, cu niste replici de-ţi venea să taci. Oricum, cei care-l cunoaştem ştim că este un egocentrist convins, de o lene inconfundabilă, de un psihic pus sub semnul întrebării (in sensul bun şi nebun :D) şi de un calm (câteodată) de te enervează la culme!
Bine, faptul că a vrut să-l ia la bătaie pe papiţoiul de la Vodafone e un exemplu nedemn în cazul calmului său, dar hai să nu exemplificăm :D.
Mirculică e genul de persoană, care, dacă vede că nu eşti în apele tale, te ajută să îţi revii...asta dacă ii dai ocazia! (sau dacă e chiar curios de ce ai!). Nu , nu-i fac altar, dar dacă eu consider că asta-i o metodă de a-mi arăta gratitudinea pentru momentele în care mi-a fost alături, pe lângă toate celelalte persoane.

Şi încă ceva...Mirciule...de ţi-i se urcă la cap, ne supărăm!!! :))



P.S.: Avand in vedere commentul ce mi-i l-a lasat, este de un narcisism irecuperabil!!!!!

1 comment:

miştotică said...

Sunt sigur că nu o să mă laşi să mi se urce la cap. Oricum, după caracterizarea asta, tind să cred că ai ajuns să mă iubeşti. Dar asta nu mă surprinde deloc. Pe mine, toată lumea mă iubeşte :P